crazy

Det var en helt galen midsommarhelg. Rolig men galen. Jag skulle nog kalla midsommarafton för årets fest och jag misstänker att jag inte behöver fira dom närmsta tio åren. Haha.. Satt och tittade igenom mina bilder nu från kvällen. Av nån konstig (?) anledning så är nästan alla oskarpa. Förstår inte varför...

I helgen bär det av till Falun och till min älskade Joppe. Jag kan inte förstå att det har gått så lång tid!! Nästan ett år. Det känns verkligen inte så. Sol har uttlovats så det lär ju bli brygghäng. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Norpan

Ja, det var verkligen konstigt med suddiga bilder... ;) Låter som du haft det skoj i alla fall! Midsommar är till för att firas ordentligt! Åh så härligt med en liten utflykt! Ha det riktigt skönt! :) Kramar

Postat av: Anonym

Bilderna ska spegla festen, så oskarpt var nog i sin ordning. :) Det är fint i Falun om dagen nu ja, så du gör helt rätt!

2009-06-25 @ 11:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback