Bullbak!

Jag är ledig idag OCH imorgon. Sen jobbar jag bara fredag och lördag så har jag semester sen. Jag kommer ihåg förra året när jag hade min första semester nånsin. Det var skönt, den var riktigt efterlängtad. Och visst, den här semestern är också efterlängtad. Men inte så mycket just nu. Den var mer efterlängtad i juni. Nu känner jag mej mest rastlös inför det faktum att jag ska vara ledig i mer än fyra veckor på raken. Vad ska jag göra hela tiden?? Jag måste lära mej att slappna av..

Dagen till ära ska jag iaf baka bullar. Nu har jag satt degen och sitter här med min morgondrink i högsta hugg. Det är dags för en skärpning gällande maten igen nu. Jag har varit superslarvig och ätit nåt onyttigt varje dag, det är inte bra för kroppen. Det känns inte bra. Självklart ska jag smaka en bulle sen, hihi. Och senare blir det en drink ute och det kanske inte heller är så nyttigt, hehe. MEN. Annars ska jag försöka hålla mej till helgerna om det inte är nåt speciellt. Lite motion skulle inte vara fel det heller, men det blir nog bättre under semestern. En sak i taget.

Det kanske kommer en bild på vaniljbullarna sen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback