God morgon

Imorse vaknade jag tidigt. Inte helt ovanligt. Jag är inte alls bitter på mina grannar, nää..

Idag ska jag och systeryster gå och simma. Det ska bli skönt! Jag ska försöka hinna förbi min frisör också och köpa nytt shampoo. Jag behöver en volymboost. Sen skulle jag behöva klippa mej också, så att håret inte hinner bli så slitet.

Ikväll jobbar jag. Det kommer nog bli en riktigt rolig kväll, hihi!

Min träning har legat på hyllan ungefär en månad. Jag skulle verkligen behöva komma igång. Men istället för att köpa nytt träningskort på friskis funderar jag på att köpa löparskor. Jag vet hur jag är under sommaren, jag vill inte gå till gymet då. Styrkeövningar går alltid att göra hemma. Men jag ska tänka lite på saken. För- och nackdelar.

Farväl så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske ta fina kvællspromenader/joggingturer i sommar istællet? Det ska jag gøra:) Inget svettigt gym om sammaren men simning, promenad, inlines och andra uteaktiviteter!Hoppas på en fin sommar:)

Postat av: Norpan

Som jag! Jag har börjat att springa och power walka med stavar istället och ska köpa kort till hösten igen. FÖr som sagt under sommaren blir det inte mycket inneträning på gymmet! :)



Vilka elaka grannar då! Känner igen det där med en viss son som jag haft vägg i vägg i flera år som var helt hopplös med sina kompisar. Han kunde driva mig till vansinne!!! Kram!

2009-04-23 @ 21:06:30
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Ida

Sara: Ja, preeeecis! :) Du har fattat det här ;) Och det SKA bli en fin sommar, vill ha det!! :)



Norpan: Nä, helt rätt Norpan :) Det blir nog så för mej med :)



Ja, jag fattar inte varför dom inte kan dämpa sej lite. Man borde ju som förälder kunna hålla lite koll kan man tycka. Suck! Menmen.. Kram på dej

2009-04-23 @ 21:51:28
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback