Vad händer??

Nu är jag äckligt dålig på att uppdatera. Ska nog kanske lägga ner det här med bloggande ändå. Hinner på nåt sätt inte.

Sen sist har jag varit utomlands, närmare bestämt på Åland. Hade underbart rolig med mina kollegor!! Inte visste jag att vissa kunde magdans och andra chick styrdans. Men jag tror stenhårt på att man lär sej nåt nytt varje dag.

I lördags var jag ute på roligheter med rumskompisen, jönköpingskan, D och lite annat folk. Tre fester hann jag med. Härligt, härligt. Det var svinkallt att cykla hem och jag var tvungen att lägga mej i soffan en stund så attt det slutade snurra, hihi.. Sen ner i sängen med två täcken tills jag tinade upp! Drömde om ett vattenglas på mitt nattduksbord, men det fanns inte där när jag vaknade, damn.

Min bakissöndag blev inte så soft som jag hade förväntat mej. Eller jo, soft var den men det var inte lugnt. Först blev tvättning följt av en cykeltur till Biltema. Väl hemma igen lirade jag och roomien basket och volleyboll. Kul! Skönt väder var det med så på med shorts så man förhoppningsvis fick lite färg. Sen for vi till Skarholmen och tog årets första dopp. Japp. Och jag tog inte bara ett dopp utan tre. Det andra fick jag ta eftersom roomien inte hann få med mej på bild då det var slut på minne i kameran. Det tredje doppet tog jag på väg upp från det andra då jag slog i foten i en sten och faller handlöst ner i vattnet igen. Dessvärre var det grunt och stenigt så mitt knä gjorde lagom ont. Huva.. Och det gör ONT idag med, kan jag lova!

På kvällen käkade jag middag med fina M och C på tzatziki. Fläskfilérullader med fetaost. Mamma mia så gott! Och trevligt. Det tycker jag kan bli en söndagstradition.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Norpan

Härliga dagar! :) Kul när det händer lite saker! Mindre kul kanske med knät dårå! Hoppas det bättrar på sig! Duktigt att komma i badet du å :) Kram kram!

Postat av: Ida

Norpan: Ja, super :) Ja, det tar sej. Men det känns jag ju säga :P Badet var faktiskt inte så farligt som alla ylar om. Och du var ju i bra mycket före så ;)

Kram

2009-05-19 @ 21:16:36
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Lennart

För en herrans massa år sen var jag på födelsefest hos en kompis. Det var på sommaren så jag cyklade. Efter en hel del dricka var det dags att cykla hemåt i mörkret. Tror aldrig att jag har cyklat så länge, vägen verkade vara mycket mycket längre tillbaka, eller så snurrade jag runt på en massa smågator kors och tvärs.

2009-05-22 @ 12:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback