Boktips tack!

Jo, jag hade tänkt lägga ner bloggen. Men jag får som lite separationsångest ändå. Och "hallonglasvinge" kanske försvinner helt då, är ett förbrukat namn.. Och det går inte. För det är ju mitt bloggnamn.

I alla fall så har jag nu börjat på ett nytt jobb, snabbt gick det. Men det ska nog bli bra. Det känns rätt skönt på nåt sätt. Att vara ny och inte behöva kunna allt. Och så får man en liten kick. Det krävs lite mer av en. Man kan inte bara glida.

I helgen som var blev det lite party på landet, mycket trevligt som det oftast är. Träffade både gamla och nya kändisar.

Varför jag skriver nu är egentligen för att jag vill ha boktips inför sommaren! Jag ska snart göra en beställning så att jag kan gosa ner mej i en solstol med en massa böcker och bara njuta av semestern som snart är här. Så ge mej tips nu bara! Gärna en massa.

Till sist. Jag saknar dej Joppe!!


Kommentarer
Postat av: barajagjohanna

Aw. Jag saknar dig med. Jag får försöka ta en tripp till Uppsala någon av de helgerna jag är i Stockholm, så att vi kan ses.



Jag behöver också boktips... om jag ens minns hur man läser annat än kurslitteratur längre.

Postat av: Tobbe

Om du gillar Ajvide som jag såg låg där i traven så tycker jag att Hanteringen av odöda är hans bästa efter Låt den rätte komma in! Hans novellsamling Pappersväggar har en delgodbitar också :)

2009-06-09 @ 21:00:57
URL: http://vad-ar-grejen.blogspot.com/
Postat av: Ida

barajagjohanna: Ja, det får du göra :) Och så kan jag komma till dej med, efter den här helgen är jag ledig tre på raken ;) Så efter midsommar kanske? :)



Hehe.. Då är det fan illa!



Tobbe: Ja, alltså det var ett tag jag läste den. Men jag kommer ihåg att jag tyckte den var ganska läskig och jag har alltid tyckt vampyrer är läskiga.. Men kanske ska ge mej på nån av dom andra ändå, för jag har för mej att den var bra. Tack för tipset! :)

2009-06-09 @ 21:50:43
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback