Underbart väder på en ledig helg

Åh, ledig, ledig, ledig. Och solen skiner. Kan det  vara bättre?

Igår hade jag en väldigt bra dag och kväll. Jobbade till tolv, eller ja, lite längre eftersom det var så trevligt att prata med Bullen på jobbet. Iaf så mötte jag upp med kompis D sen som jag inte träffat på evigheter. Vi tog en promenad ner på stan där vi käkade glass och hade det allmänt bra. Sen kompis en kompis till D och hämtade upp oss för att vidare shoppa lite på Gränby centrum. Men jag shoppade bara på systembolaget, hihi. Blev så sugen på lite bacardi och vin.

Väl hemma hängde jag och rumskompisen på balkongen. Löste korsord, sudoku och drack ett glas vitt. Inte så dumt. På kvällningen blev det stan igen i form av stadsparken med kubb och lite skönt folk. Och lite mera att dricka. Sen gick några av oss vidare till flurran för lite öl och en drink. Men det tar inte slut här. Jag hann även med ett besök på max och sen på Bullit. Kvällen var verkligen kalas. Och helt oplanerad. Som vanligt blir det som roligast och bäst då!

Idag blir det sola av. Men även ett besök på nya ikea (som jag inte varit på ännu), coop och biltema. Jag ser fram emot min softardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback