hemma igen

I söndags efter jobbet tog jag mitt pick och pack och for till landet. Jag var rätt slut efter jobbet och kände att jag behövde andas, frisk luft! Även om jag bara var där en natt var det mycket välbehövligt. Särskilt att få pussa och krama på Tessi. Vi gick två långa promenader.

Igår var jag till min underbara frisör och blev omhändertagen. Inte så dumt det inte. Fast jag är less på att mitt hår är kort. Blää. Och nu var vi tvungna att klippa det på ett annat sätt när det börjat växa ut. Det blev även urklippt en hel del så det känns tunt och tråkigt. Dessutom är det plattat och preparerat med en massa stylinggrejer vilket gör att det känns ändå mer platt, haha. Men frisyren känns ändå ok. Jag får fortfarande upp det i en tofs även om den är liten. Innan kunde jag få upp en knut! Men det var för att det var så ojämnt, hehe.. Det är en tråkig längd så det är bara att stå ut lite till.

På kvällen igår var jag till systeryster på middag. Det var mycket najs. Sen låg vi i soffan och halvsov och snackade skit. Imorse (läs nu) hade jag tänkt ha sovmorgon men det GÅR INTE eftersom grannarna ovanpå lever om jämt och ständigt. Jag börjar bli som trött på dom..

Nu kom jag precis på att Malin har kommit hem. Wohoo! Carro med =) Tyckte jag hörde nåt om att dom skulle landa vid sjutiden. Ska skicka ett sms och se.

So long!


Kommentarer
Postat av: Norpan

Härligt med landetresor! Man får lite ny energi och djuren ger en lite extra :) Det är alltid lite jobbigt med frisyrer under utväxt. Men blev säkert jättefint! Var och klippte mig i torsdags och det var så skönt att få lite fräscha toppar! Sen blir håret som bäst efter nån vecka sådär :)

Ha en bra dag! Kram kram

Postat av: Ida

Norpan: Ja, precis :)



Håret blev inte så tokigt ändå :) En lite annan frisyr och lite kortare då.. Men som sagt, det är ju på utväxt så. Förstår att det var skönt att fräscha till topparna lite :)

Kram

2009-05-08 @ 16:14:37
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback