gärna midsommar idag tack

Det är sol ute idag. Är det inte helt fantastiskt? Det verkar inte vara så varmt men ändå. Det är SOL!

Nu har jag avverkat min första jobbhelg på det nya jobbet. Och jag tror nog att det gick ganska bra. Jag jobbade tillsammans med en supergullig vikarie. Igår när jag gick av var jag trött som få. Men jag hade lovat systerdotter att hon skulle få komma hit och hänga och har man lovat nåt så håller man det. Vi myste med lite pizza, godis, cola och film. Sen provade jag att locka hennes hår med min nya icurl. Hon blev så fin =)



Nu längtar jag till midsommar! Eller kanske inte just för att det är midsommar utan för att jag är ledig fem (!!) dagar på raken över den helgen. Förstår ni vilket superschema jag har fått? Helt underbart kalasigt! Det verkar bli ett ganska klassiskt firande för min del och det känns riktigt bra, hihi. Kanske skulle jag göra mej en krans med? När jag ändå är på gång. Nu hoppas, hoppas, hoppas jag på att det blir bra väder i helgen. Det  vore som en underbar prick över i:et.





Jag vet Nettan. Norskarna kan inget om vädret. Och jag hoppas verkligen att svenskarna vet bättre gällande midsommar. Annars blir jag som ledsen.





Jag vill att det ska bil torsdag eftermiddag nu! Vill till min hund juh. Och till fina landskap om sommaren. Synd bara att jag inte får sova i min säng när jag är där. För den är som bäst. Jag behöver ju dock inte stanna där under hela min långledighet.

Idag=ledigt. Ska snart ta tag i att storstäda. Ska nog bleka ett par jeans med. Måste ner och se om det finns någon ledig tvättid först bara. Här ska exprimenteras!

So long!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Norrmän kan ingenting om väder. Inte ens Dag befattar sig med norska vädersidor, utan förlitar sig på SMHI.

Postat av: Ida

Nettan: Hahaha. Men jag brukar tycka om yr.no. Dom ger "bra" prognoser, hihi.. :P Men dagen till ära så tror jag helt och fullt på smhi :)

2009-06-16 @ 22:15:17
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Norpan

Fin hon blev :) Jag köpte en straight and curl-tång i torsdags. Blev bra lockar med den å. Men tyvärr regnade det ju så jäkligt på midsommar, så de raknade efter en promenad i regnet trots paraply. Annars brukar mitt hår minsann våga sig när det är fuktigt!!



Kram

2009-06-21 @ 19:07:51
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback